Reklamace zboží
Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.
Provedeme vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
- Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
- Doplňte detaily o problému a zvolte způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili k vaší co největší spokojenosti.
- Odešlete nám balíček libovolným přepravcem.
Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 775 784 887 nebo nám napište e-mail na info@vivobarefoot.cz.
Zpět do e-shopuJak můžu zboží reklamovat?
Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplňte online reklamační formulář výše. Pokud jste nakupovali jako přihlášený zákazník, ve formuláři uvidíte všechno zboží, které je stále v záruce. Zboží lze reklamovat do dvou let od nákupu. Po vyplnění formuláře se vám zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.
Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?
Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíte od nás potvrzovací e-mail o přijetí s odkazem pro sledování stavu reklamace. Máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali vás o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve.
Je možné u vás (i na vlastní náklady) zajistit výměnu podrážky nebo jiné opravy?
Bohužel ne, výměnu podrážek tak, jako to dělají například v Anglii, zatím nejsme schopni kapacitně ani technologicky zajistit. Pro opravy drobnějšího rázu, na které se nevztahuje záruční lhůta, doporučujeme vyhledat lokálního ševce.